لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.
مينا پژمانفرد، متولد تيرماه 1367، نام پدر: كاظم، صادره از تبريز.
نام واحد دانشگاهي و رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.
دانشگاه تهران، رتبه 1 علوم تربيتي 2، گرايش روانشناسي تربيتي.
فارغالتحصيل چه رشتهاي، از كدام واحد دانشگاهي و در چه سالي هستيد؟
ليسانس علوم تربيتي 1، گرايش تكنولوژي آموزشي، دانشگاه سراسري تبريز، بهمن سال 88.
آيا براي اولين بار است كه در كنكور ارشد شركت ميكنيد؟ در صورتيكه سالهاي گذشته شركت كردهايد، آيا قبول شدهايد؟
خير، بار دوم بود كه شركت ميكردم. سال گذشته رتبه 382 را كسب كرده بودم.
نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟
كتابهاي مدرسان شريف و تبليغات.
علت ادامه تحصيل خود را بيان كنيد؟
پيشرفت در مقاطع عالي علمي و مفيد بودن براي جامعه.
آيا در زمان مطالعه براي كنكور فارغالتحصيل بوديد يا دانشجو؟
فارغالتحصيل بودم.
تأثير مشاوره و برنامهريزي در كسب رتبه شما به چه ميزان بوده است؟
بسيار تأثيرگذار بود، آنقدر كه باعث شد رتبهي 1 را كسب كنم. برنامهريزي باعث ميشود كه از تلاش خود نتيجه بگيريم، چون تلاش بدون برنامهريزي هدر دادن زمان است. مشاورينم كه از رتبههاي برتر سالهاي گذشته بودند مسير مطالعه را كامل برايم تعريف ميكردند. خصوصاً با مشاوره و برنامهريزي كه در نحوه و نوع استفاده از منابع آموزشي به من توصيه ميكردند، موفقيتم را حتمي ساختند.
آيا از كتابهاي مدرسان شريف جهت مطالعه استفاده نمودهايد؟ ميزان كيفيت و تأثيرگذاري آنها چگونه بوده است؟
بله، با توجه به اينكه در سالهاي اخير تستها بيشتر مفهومي طرح ميشوند و كتابهاي مدرسان شريف بر طبق آخرين تغييرات نگارش شده است، همچنين تمام نكات مفهومي و پيچيده، خيلي روان و ساده در كنار هم قرار گرفتهاند، كاملاً مشخص است كه تأليف هر كتاب، نتيجهي تلاش تيمي مجرب و كارآمد است.
شركت در كلاسهاي حضوري مؤسسه چه نقشي در ارتقاي سطح علمي دانشجو دارد؟
استفاده از اساتيد كارآمد ميتواند سطح علمي داوطلب را بالا ببرد و هيچ نكتهي مبهمي برايش باقي نگذارد. خصوصاً در رشته ما، در مورد درس روش تحقيق و آمار استفاده از كلاس ميتواند خيلي مؤثر باشد.
آيا از آزمونهاي آزمايشي مؤسسه مدرسان شريف استفاده نمودهايد؟ ميزان تطابق آنها با سؤالات كنكور چگونه بوده است؟
بله، اين آزمونها بسيار كارشناسانه طراحي شده است. هر داوطلب، با مطالعه دقيق كارنامهي كامپيوتري، با تحليل نقاط ضعف و قوت و مقايسه فردي با جامعه آماري واقعي، به اين نتيجه پي ميبرد كه مدرسان شريف حرف اول را در ارائه خدمات آموزشي در مقطع كارشناسي ارشد ميزند. خصوصاً من در درس آمار و روش تحقيق، از آزمونهاي اين مؤسسه استفاده زيادي كردم، چون تطابق زيادي با آزمون اصلي داشت.
علت انتخاب اين مؤسسه را از بين ديگر مؤسسات بيان فرماييد.
برنامهريزي دقيق، برگزاري آزمونهاي منظم و ارائه كارنامههاي كامپيوتري منحصر به فرد كه بعد از هر آزمون در اختيار داوطلب قرار داده ميشود.
بالاترين درصد در دروس تخصصي شما، مربوط به كدام درس ميباشد؟
روانشناسي رشد 77% .
درصورتي كه درآزمون قبول نميشديد چه برنامهاي براي سال آينده خود داشتيد؟ آيا مجدداً از خدمات آموزشي مدرسان شريف استفاده ميكرديد؟
مجدداً شركت ميكردم. بله، حتماً از آزمونهاي آزمايشي اين مؤسسه استفاده ميكردم.
پيشنهاد شما به عنوان رتبهي برتر، براي دوستاني كه امسال در كنكور شركت ميكنند چيست؟
شركت در آزمونهاي آزمايشي اين مؤسسه را با توجه به تطابق زياد اين آزمونها، با آزمون اصلي و ارائه كارنامه منحصر به فرد به همهي داوطلبين پيشنهاد ميكنم.
عوامل مؤثر در موفقيت شما كدام موارد بوده است؟
لطف خدا، پشتكار فراوان، حمايت خانواده و استفاده از خدمات آموزشي معتبر.